biz_1biz_2biz_3biz_4biz_6biz_7Ofertapraco_1singiel_3 WARSZTATY MYŚLENIA PROJEKTOWEGO

Design Thinking, to specyficzne planowanie myślenia w procesie tworzenia. Wierzę, że DT i tymbabrdziej cały - o wiele szerszy niż sam DT - trening twórczości, to nie tylko moda, która zawładnęła zespołami kreatywnymi na całym świecie. To zmiana. To nowy styl myślenia, nowe patrzenie na produkt i… niezastąpiony trening kreatywności.
wmproj-2
wmproj-3
wmproj-6
wmproj-5
wmproj-4
wmproj-1

MOJA OFERTA

Od lat prowadzę warsztaty generowania pomysłów biznesowych i managerskich z elementami treningu twórczości (której część stanowi metoda Design Thinking) oraz – jeśli jest na to przestrzeń – elementami coachingu zespołowego.

Jest to warsztat generowania pomysłów na biznes – pomysłów niezbędnych do funkcjonowania każdej firmy, każdego managera i każdego przedsiębiorcy oraz każdego zespołu pracującego koncepcyjnie – zarówno na etapie początkowym jak i etapach późniejszych.

Warsztat z elementami coachingu zespołowego i innych metod (jak NLP, trening twórczości, arteterapia, a także techniki trenerskie, konsulting oraz mentoring i in.), to bardzo efektywny model pracy z celem, którym jest znalezienie pomysłu, pokonanie trudności, odnalezienie najlepszego wyjścia – celuje bowiem w wypracowanie optymalnych rozwiązań konkretnych ludzi, w konkretnym czasie i miejscu, na użytek konkretnej organizacji.

  • Podstawowym celem warsztatu jest wypracowanie pomysłu bądź zbliżenie do niego poprzez wygenerowanie idei bliskich rozwiązaniu ostatecznemu.
  • Celem dodatkowym warsztatu jest odblokowanie schematycznego myślenia, ale także pobudzenie gotowości do zmian, odkrywanie potencjału własnego i potencjału drzemiącego w każdym produkcie, przedmiocie i… Osobie.
  • Zajęcia składają się z zadań wykorzystujących rozmaite techniki kreatywne uruchamiające twórcze myślenie, rozwijających motywację do działania.
  • Pokazują pracę, jaką wykonuje ludzki umysł, by odszukać inspirację, by następnie przekuć ją w myśl, która stworzy materiał, zmieniający się z kolei w pomysł gotowy do realizacji.
  • Trening uświadamia, że kreatywność nie jest talentem, tylko sposobem myślenia, na który dajemy sobie zgodę lub nie. Jest także częścią inteligencji emocjonalnej – a więc cechą, którą można kształtować i modelować całe życie.

Przykładowe obszary, którymi możemy się zająć:

  • POMYSŁY NA PRODUKT, USŁUGĘ, MODEL ZARZĄDZANIA W ORGANIZACJI,
  • POMYSŁY NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ I DŹWIĘKOWĄ,
  • TWORZENIE NAZW, HASEŁ REKLAMOWYCH, CLAIM-U.
  • TWORZENIE I ZARZĄDZANIE MISJĄ I WIZJĄ FIRMY,
  • KREATYWNOŚĆ I UWAŻNOŚĆ W RELACJACH BIZNESOWYCH,
  • SKUTECZNE DZIAŁANIA PARTNERSKIE,
  • TWORZENIE LISTY POTRZEB W ZAKRESIE DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS I REKLAMY,
  • OPRACOWANIE MODELU BIZNESOWEGO, STRATEGII MARKETINGOWEJ,
  • TWORZENIE KODEKSU ETYCZNEGO LUB DRESS CODU,
  • I INNE
wmproj-7
wmproj-8
wmproj-9
wmproj-10

Warsztat odbywa się w grupie projektowej z danej firmy pracującej nad danym zagadnieniem, bądź w specjalnie dobranej grupie ekspertów i osób niezależnych, która generuje podczas warsztatu pomysły na użytek klienta. Najskuteczniejsze są działania w niewielkich grupach w systemie pracy 1-2 dni, najlepiej na wyjeździe, z dala od miejsca pracy.

MOJE PRZYKŁADOWE REALIZACJE

  • Opracowanie strategii CSR i planu pracy zespołu do spraw CSR (firma farmaceutyczna)
  • Wypracowanie strategii bloga (freelancer)
  • Ustalenie ról, jaką pełnią poszczególne osoby i działy w 3-letnim projekcie wdrożeniowym (firma z branży przetwórstwa odpadów)
  • Zaprojektowanie maskotki na potrzeby większej produkcji typu hande made (freelancer)
  • Uświadomienie misji i wizji firmy oraz wartości łączących czterech wspólników tworzonej właśnie spółki (firma z branży finansowej)
  • Opracowanie kodeksu współpracy i pożądanych zachowań na hali produkcyjnej (firma farmaceutyczna)
  • Ustalenia z zakresu założeń wizerunkowych oraz opracowanie nazwy i przekazu PR-owego powstającej spółki córki (biuro podróży)
  • Złota dziesiątka dobrej współpracy (deweloper, dealer aut marek luksusowych, firma farmaceutyczna)
  • Wizja budownictwa mieszkaniowego za 10 lat (deweloper)
  • Opracowanie planu i strategii współpracy (organizacja przedsiębiorców)
  • Doprecyzowanie grupy docelowej i przekazu medialnego dla tej grupy (portal informacyjny)