MOJA OFERTA
Od lat prowadzę warsztaty generowania pomysłów biznesowych i managerskich z elementami treningu twórczości (której część stanowi metoda Design Thinking) oraz – jeśli jest na to przestrzeń – elementami coachingu zespołowego.
Jest to warsztat generowania pomysłów na biznes – pomysłów niezbędnych do funkcjonowania każdej firmy, każdego managera i każdego przedsiębiorcy oraz każdego zespołu pracującego koncepcyjnie – zarówno na etapie początkowym jak i etapach późniejszych.
Warsztat z elementami coachingu zespołowego i innych metod (jak NLP, trening twórczości, arteterapia, a także techniki trenerskie, konsulting oraz mentoring i in.), to bardzo efektywny model pracy z celem, którym jest znalezienie pomysłu, pokonanie trudności, odnalezienie najlepszego wyjścia – celuje bowiem w wypracowanie optymalnych rozwiązań konkretnych ludzi, w konkretnym czasie i miejscu, na użytek konkretnej organizacji.
- Podstawowym celem warsztatu jest wypracowanie pomysłu bądź zbliżenie do niego poprzez wygenerowanie idei bliskich rozwiązaniu ostatecznemu.
- Celem dodatkowym warsztatu jest odblokowanie schematycznego myślenia, ale także pobudzenie gotowości do zmian, odkrywanie potencjału własnego i potencjału drzemiącego w każdym produkcie, przedmiocie i… Osobie.
- Zajęcia składają się z zadań wykorzystujących rozmaite techniki kreatywne uruchamiające twórcze myślenie, rozwijających motywację do działania.
- Pokazują pracę, jaką wykonuje ludzki umysł, by odszukać inspirację, by następnie przekuć ją w myśl, która stworzy materiał, zmieniający się z kolei w pomysł gotowy do realizacji.
- Trening uświadamia, że kreatywność nie jest talentem, tylko sposobem myślenia, na który dajemy sobie zgodę lub nie. Jest także częścią inteligencji emocjonalnej – a więc cechą, którą można kształtować i modelować całe życie.
Przykładowe obszary, którymi możemy się zająć:
- POMYSŁY NA PRODUKT, USŁUGĘ, MODEL ZARZĄDZANIA W ORGANIZACJI,
- POMYSŁY NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ I DŹWIĘKOWĄ,
- TWORZENIE NAZW, HASEŁ REKLAMOWYCH, CLAIM-U.
- TWORZENIE I ZARZĄDZANIE MISJĄ I WIZJĄ FIRMY,
- KREATYWNOŚĆ I UWAŻNOŚĆ W RELACJACH BIZNESOWYCH,
- SKUTECZNE DZIAŁANIA PARTNERSKIE,
- TWORZENIE LISTY POTRZEB W ZAKRESIE DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS I REKLAMY,
- OPRACOWANIE MODELU BIZNESOWEGO, STRATEGII MARKETINGOWEJ,
- TWORZENIE KODEKSU ETYCZNEGO LUB DRESS CODU,
- I INNE
Warsztat odbywa się w grupie projektowej z danej firmy pracującej nad danym zagadnieniem, bądź w specjalnie dobranej grupie ekspertów i osób niezależnych, która generuje podczas warsztatu pomysły na użytek klienta. Najskuteczniejsze są działania w niewielkich grupach w systemie pracy 1-2 dni, najlepiej na wyjeździe, z dala od miejsca pracy.
MOJE PRZYKŁADOWE REALIZACJE
- Opracowanie strategii CSR i planu pracy zespołu do spraw CSR (firma farmaceutyczna)
- Wypracowanie strategii bloga (freelancer)
- Ustalenie ról, jaką pełnią poszczególne osoby i działy w 3-letnim projekcie wdrożeniowym (firma z branży przetwórstwa odpadów)
- Zaprojektowanie maskotki na potrzeby większej produkcji typu hande made (freelancer)
- Uświadomienie misji i wizji firmy oraz wartości łączących czterech wspólników tworzonej właśnie spółki (firma z branży finansowej)
- Opracowanie kodeksu współpracy i pożądanych zachowań na hali produkcyjnej (firma farmaceutyczna)
- Ustalenia z zakresu założeń wizerunkowych oraz opracowanie nazwy i przekazu PR-owego powstającej spółki córki (biuro podróży)
- Złota dziesiątka dobrej współpracy (deweloper, dealer aut marek luksusowych, firma farmaceutyczna)
- Wizja budownictwa mieszkaniowego za 10 lat (deweloper)
- Opracowanie planu i strategii współpracy (organizacja przedsiębiorców)
- Doprecyzowanie grupy docelowej i przekazu medialnego dla tej grupy (portal informacyjny)
- …